onsdag 28 december 2011

Regn, regn, regn

Hej alla där hemma!
Här regnar det jätte mycket. Det har varit jätte mycket sol och fint väder.
Men nu regnar det som sagt jätte mycket. Då kan man inte gå ut. (men jag måste gå ut och ta bort höns bajset från höns husen)
Vi har en guldfisk. Dom som vi hyrde huset av sa inte att vi hadde en guldfisk men jag hittade en guldfisk i någonting som ser ut som en vatten tunna. Innan jag hittade guldfisken så hadde jag hittat fisk mat, då undrade jag varför i all värden vi hadde fisk mat! Men det var ju till guldfisken såklart! Jag undrar varför dom inte beretade att dom hadde en guldfisk! Har ni några ideer?(skriv gärna det i kommentar rutan)
hej då kramar ENGLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Hej igen Engla
    Tänk att du hittad en guldfisk - tur att du vet hur du skal sköta den.
    Ni har jo skött om guldfiskarna på stugan så bra när Ni har varit där.
    Och alla andra djur Ni skal sköta om - det finnas då lite att göra.
    Hoppas du har blivit bra av din forkylning.
    Så tråkigt att Ni har varit sjuka i tur o ordning denna gången på NZ.

    SvaraRadera
  2. hej enga! vad fin blogg du har vad syn att det rängnar så myket i nz helsningar (alvin.

    SvaraRadera