fredag 28 januari 2011

Englas mamma skriver:

Hej,
vad kul att du hittat hit!
Jag vill bara berätta att Engla varje morgon förhoppningsfullt frågar mig om det har kommit några nya kommentarer på hennes blogg, dvs denna! Vill du så skriv jättegärna något, jag lovar att hon blir jätteglad för allt som nån skrivit från Sverige. Och på svenska för här står ju allt på engelska!

Annars kan du skriva ett mejl på skafferi@englasskafferi.se
så kommer det till Engla, och hon kan enkelt svara.

Somriga hälsningar från Nya Zeeland!

1 kommentar:

  1. Engla! Mitt stora barnbarn!
    Om du visste så många gånger jag tittar på dina foton och undrar hur du ska komma ihåg allt som du får uppleva! Flygturen ser spännande ut, i alla fall om jag kan tyda ditt ansiktsuttryck.
    Jag har blivit förkyld. Den kom så plötsligt. Näsan bara började rinna och nu är den alldeles röd av allt snytande.
    Önskar dig en skön och frisk dag idag, när / om du har vaknat. Hälsa övriga familjen med kramar till var och en från farmor Solweig

    SvaraRadera